Favourite Quotes

I'm just a girl , trying to find a place in this world

A tough week so far

Today - 28/10/11 . Just few weeks for my SPM .

Dah lama tak blog . I feel like to post something here . This week was gila tough kot . I'm too tired with study , and people . Okay people make me sick . I'm tired by crying to much here and there . Thanks bestfriends for always bagi support for me . I know , im not strong enough to face this . Not to regret , but I'm just , k fine ah semua nak blame aku . And people , I just wanna reminds you . Please dont act like a kids . U guys already matured to compare which one is positive or negative -_______________-'
Okay then to someone yg perasan aku suka kau tu kan , eww please ah . Takde mase aku nak suka kau . Knp kau perasan sgt ? Muka kau tu hot sgt ke ? Sumpah nak muntah aku dgr budak2 tu cite tadi . Yg pasal pg klinik dgn kau tu pun sbb dah takde pilihan lain , and bila pulak aku berebut2 nak duduk depan semua ? EWW sumpah cam perasan je . aku ada mata nak beza yg mane baik or buruk ok . Fine ah kau . Rugi kot aku berbaik dgn kau . Aku igt kau dh berubah . Sumpah cam tah pape perangai kau . Kau igt aku tak tau ke knp kau pindah sini ? Haih . Cermin diri sikit . Aku meluat -.- and start from now , I will hate you so much !
Then -> to someone lg , okay dgr sini kau jgn igt aku call2 kau , aku mintak tlg beli ni beli tu , aku suka kat kau lah kan . PERASAN nya kau -.- Aku sbnrnya . . . Haha , k tak sanggup ah tulis sini . Nnt kau pulak yg malu .

And , now SOMEONE had stuck inside my mind . Okay , three times by spending time with him totally changes my feelings . But , yeap it's too early for everything and 'next' . Thanks H for giving back my happiness .

Again , please if korg tak tahu ape yg berlaku . Korg jgn nak banyak bunyi . Aku nyampah gila dgn korg . Korg nak anti aku sgt kan ? Okay go on :) Terima kasih ye semua cik abang cik kak . Korg takde kena mengena langsung pun . So takyah la nak emo bagai .

No comments:

Post a Comment