Supp everybody ? ><
Mmm , a simple way I could say to you guys -> I miss my old blog . But yeah , there's a few problem that I need to avoid . So I decided to make a new blog . Eceh , heh . But , after fikir balik , I think I really want to stick with this . Ramai mcm tanya why buat blog baru why why why ! So , now I'm using back my busuksayangngade blog . Ngeh ! :P
Thanks to Allah for this . I mean , yeah He really helps me a lot through thick and thin . Alhamdulilah :')
Mmg banyak kenangan dekat blog ni .
Yesterday , I went to dinner with my cousin and adik . Then while tgh tgu the Chic. Chop siap , tetibe my adik's friend call her and nak cakap dgn I . I was , whopppps ?! What's up ?
Me ; hello ?
Rady ; kak mel ?
Me ; oh hah , why ?
........
Then we cakap about 5mins kot . the conclusion here , takpe lah lets all the past be past . Takde apa yg nak diingat lagi sokay , Im okay :')
ngeh , semua belajar dr kesilapan . Now dah 0-0 , so takyah nak pening2 fikir lagi ye dik :)
So yesterday she mintak permission to call my boy , then I cam okay go on ler . Bukannya saya kongkong dia or wht . Hahak .
So , now everything settle kan . Senang cerita . But actually this problem dah lama dh kami lupakan . Terkejut jugak lah kan bila dia call and mintak maaf semua . Hope semua dengan hati yg ikhlas lah .
So , yoooo ! I'm still using this blog , heh . Stay with me . Jangan lari memane ye beloved followers :D
haha . tau pun nak dok diam2 pakai blog satu ni . isk ! dak ni . :D
ReplyDelete