Favourite Quotes

I'm just a girl , trying to find a place in this world

Lazy Sunday

Hello ,


Readers :)
Diam tak diam dah dekat seminggu saya habis SPM . Fwaah ! Nak kerja or tak hm ? Job dah ada , tp ? =='
Haha , okay now I'm doing nothing . My sister's future in-laws baru je balik sat td , they came to decide about the date of my sister bertandang nnt . So nextyear InsyaAllah . Haa ! After this tinggal la me and adik kat rumah with my beloved mum and dad . Semuanya dah Happily married and to be . Huhuk -.-
Tak sangka my Kak Hihi will kawin soon . Kih kih , Congrats Kak Hihi and Kak Yanz :P

So time aunty and uncle and my future brother in laws dtg , I duduk je dalam bilik . Yup , as you guys may know . I'm not the person yg suka sibuk2 with org tua punya hal . Haha , I prefer to be just stayed inside my room playing with my phone , dgr lagu and whatever I want . Haha .
Then dah boringg sgt , kelua bilik and pg dapur sbb perut dah lapa .
took up 3pcs of cuppies and ice-cream . Yummy yumzz ! Haha , so see my sunday , tadi barengggg je , now masuk dapur utk sesi menggemukkan badan . tehehehe !
Lepak at dapur with my adek . I feel so like laughing gas bila tgk my sister pakai tudung bagai --'
I cam , kau nak pg mana semua ni ? Haha

Few photos time tgh bosan bosan alone inside ma rooooom /.\




Haha , bantal biru ni Amirul belikan time kat Melaka :}



Oh heaven ! jom gemukkan diri :D

It is never too late to be what you might have been .


No comments:

Post a Comment