So harini as usual kembali alone .
Bila dah alone baru feel nak blog en , so hello hello . I'm back !
Haha , who cares *.*
Today I woke up early sebab nak kena ambik license L dekat office driving class tu . Then kat sana mcm kena sign sikit form semua tu . And tadaaa -> I got my L ! Haha , k tak payah nak tayang sangat ler kan ~ Baru L -...-
My driving class will starting on 14/2 & 15/2 & 16/2 . Duh ~
Then ada 7kali sesi lagi utk complete kan 10hrs class .
Dup dap dup dap my JPJ test confirm on 8th March . 4days after my lalala birthday . Hahaha . Cannot wait !
Jap , ah rindu sangat surprise birthday lastyear .
Rindu sangat k . Tak terkata -.-
Oh , this is for Syed
Goooooooood Luck for Finals :)

No comments:
Post a Comment