:)
Its Monday today , I feel so boringggg somehow . Yeah ! -.-
Weekdays is the boring day ever for me , sebab takde teman kat rumah . I mean my adik , yeah sebab dia sekolah kan . Lol
*please jangan kembang
Monday , 13/02/2012 -> Fahmi's 18th Birthday . Mamat separuh matang ni dah 18 dah . Haha , dengan bangganya dia text and call utk mengistiharkan dia officially 18 .
Godddd ~ Baru 18 . Umur kita tak jauh beza mana pun la mi . Haha .
Seriously , I miss my zaman sekolah moments . I miss my awesome friends . Hmm
Lastnight stay up until 2am camtu , just to spent my time with my Bestfriend At Heart . Heh .
We on the phone while skyping . Haha . He so cuteeeeee .
Pity him kena charlie . Habis luka sana sini . Hm .
Baby , just 2mths to go . 2mths . K 2mths pun macam 2yrs . Lamaaanyaaaa ~
--'
Oh yeah , tomorrow ada driving class k . Haha , driving class , sampai termasuk dlm mimpi pergi driving class . Lol
I am actually lack of idea what to blog about .
Tapi jiwa ni nak sangat blog . Haha ~
The reason why I love to blogging now is ;
Syed ; " You tak update blog harini ? "
Me ; " Tak , kenapa ? "
Syed ; " Tak , I saja tanya . You kan suka blog . So I support lah you "
Me ; " Awwwwwh , I love you Syed "
;')
He is so cuteeeeeeeee , seriously !
Have a nice day everyones !
# Ultra Bestfriends ;)
No comments:
Post a Comment