Favourite Quotes

I'm just a girl , trying to find a place in this world

TGIF

Lol ! Yeay ! Its friday friday friday ! ! Yeaaaay :P

* Gedik much ? I know . Haha lol .
Nak tahu why saya suka sangat bila Jumaat ?
Sebab bila jumaat then sabtu then tiba ahad time tu kan semua ada kat rumah . Semua gather . So that bila bangun pagi takde lah macam haih bosannya rumah sunyi je -.-
So , Thanks god its friday !
Haha ~ Uhyeah , sekarang ni dah rasa yg masa pantas sgt berjalan .
Dup dap dup dap ------> 22Mac ohhhh ~ I am so scared k !

So today , as usual . Doing nothing at home . I'm feeling so lifeless k ~
Tapi best , tak pening kepala nak sibuk bangun pergi kerja . Haha .
Nak kata duduk rumah makin membesar , tak jugak . Alhamdulilah , maintain je ;)

Ohyeah , congrats to my dear friends Alya and Aiman for her newly born baby .
Subhanallah , evenpun baby Alysha Aimeena tu premature , Allah still bagi dia peluang utk melihat dunia kan .
Pity Alya sebab kena lahirkan baby tu 2bulan awal from the due date .
Wihaaa , guys tak percaya korang dah dapat baby k :)
I wish you guys happy forever till Jannah , InsyaAllah .
And , I wish my dear 'bestfriend at heart ' all the best for his basketball friendly today ;)


Yipsss yipsyyy ! Tomorrow ada orthodentist app , cant wait ! Ummmm , suggest me what color to change my braces band tomorrow , puhleaseeee ?
Hahaha !
Rasa macam nak pilih striking color sikit esok . Like yellow or hot-red ?
Kan best kalau ada band yg pastel color . Haih , actually the best thing bila pakai braces ni time nak tuka color band tu jeh . Hahaha .
Seriously !
Then , ma plan nak pergi PAS or SACC tomorrow after the app !

I want Carl's Jr , Carl's Jr , Carl's Jr !
Petang petang ni mmg nafsu makan kuat lah kan , Hahahaha !

Btw , congrats Apiez ! Dia call tadi cakap dapat interview kat Mcd Kota Warisan . Walawuuu ~ Congrats bro !
" Mel thanks tau inform aku pasal kerja tu , thanks tau "
Hahaha , its okay bro . Ini namanya kawan tolong kawan .
Jangan jadi lawan sudah lar kan .


Oh oh oh , I got to go oh oh oh go go go ;)
Enjoy reads , sorry no photos .
Takde feel nak letak gambar . Hahahaha ~
Byeeee , Salam

No comments:

Post a Comment