Favourite Quotes

I'm just a girl , trying to find a place in this world

Years

Hoo Mang -.-' Haha , baru bgn frm my tidur . I feel like cryin' . Yeah , I miss everything and gonna miss 'em loads ! Just now mimpi jap , haha ohkay zzzz . Mainan tidur saje tu . But yeah , sumpah comel and Mannnn ! Rindu gila ah semua moments yg dah lepas . Byk pahit manis . BAAAANYAK sangat ! Tiba2 teringat time hang dgn erma , fami , pong , syirot & zahid semua tu . That time we all tak la rapat pun actually . Tp tah mcm mane , boleh pulak plan kelua sesame . Then kenangan yg paling nak simpan sampai bila2 time tu bila ktorg semua kena kelua duit dekat rm60 sbb nak byr taxi . Haha . K fine semua salah aku --' tp siapa punca ? Fahmi ? Haha , actually cm ni , time tu erma and I still @home , while the boys dah sampai Putrajaya Sentral . Then we like rushing at all , Aidura's bro came to pickup and sends us to Alamanda . Next , I got to take all the boys dekat the Sentral . Dorg tak reti naik bas that time . K fine , nasib aku baik kan :}
Demi nak jimat masa and cepat , I decided to take taxi and the go straight to the sentral . sampai sane je , terus the boys naik taxi and we patah balik pg alamanda . dlm taxi time tu fahmi ( duduk depan ) , then zahid sat besides me , while pong kat row belakang . Fahmi kat depan dh tercekik cekik air liur tgk meter taxi tu jalan gila laju . Haha , okayzz --' semua mmg cam haish cepat lah sampai :0
Sampai je Alamanda , we like hah ? Okay kutip duit sorg rm10 sbb kena bayar rm60 . haha , padan muka kan . takut sgt naik bas , kena lah kelua duit bebanyak camtu je kan ?! Nak tahu taxi ape ktorg amek ?
Ye cun sgt -> WE ALL NAIK INNOVA :L

Haha , k tu je ah , feel like miss another one of story . Ye miss the moments of my form4 . That time tgh rapat w acik . Haha , the coolest guy I had known ever . Thanks dude for every single thing ! You'd help me a lot ! Thanks cz being a place that I can story everything on . You just simply nice . Thanks again . 

Here a photos of me and Acik ; Super Duper Bestest Dude :}
* suddenly on Raya 2010 , we pakai baju yg sama design and color . Sumpah bestfriends la kan :D
2010

No comments:

Post a Comment