Favourite Quotes

I'm just a girl , trying to find a place in this world

Bila dah cinta




Kenapa bila dah habis sekola baru nak rindu semua orang ? Kenapa time zaman sekolah saya tak rasa semua ni ? :(
I wanna cry hard . I miss my friend that I can tell and story on everything . I miss my friend that can cuddled me . I miss my friend that I can manje manje with :""""(
Oh myyy , I miss everything .


Yesterday , my classmate Seha post something at my wall . And I cant barely breath . Hooo , see camane lah tak rindu . Sehaaaaa me miss you even more :')
Me miss the time that you always bully me . Haha . Seha and Ain suka sorok-sorokkan harta benda ku yg tak seberapa . Haha . Benda paling diorg suka sorokkan ; purse / pencilbox . I jenis suka letak barang merata and tah mane2 , nnt dah hilang baru bising mencari . Haha , Seha and Ain buat camtu kononnya nak bagi pengajaran lah to me supaya jgn letak barang berharta merata rata . Tp , tak menjadi . I still just let all my stuff atas meja , then I went out . Haha . So diorg takkan lah melepaskan moments2 tu utk cepat2 simpan or sorokkan my stuff . Haih , nasib aku sayang kat korang kan kan ^^
I told you , if you guys be nice to me . I will be MORE nice to you guys .
At first mmg org kata saya nampak pendiam , sombong , very choosy , and all ( * sometimes it works on ) hehe
But yeah , dont la be afraid to be friends with me . I'll not bite you guys la :)
Seha is one of my friend yg dah banyak tlg . Ye tak kenal maka tak cinta . Maka skrg ni dah kenal , tercinta cinta sampai meluah luah dah . Hehe , 
Seha jugak lah tempat Amel selalu mintak tlg amekkan bag kat class tusyen . Hehe , Seha jugaklah org yg amel akan duduk dkt tusyen . Seha jugaklah tempat nak ajak teman pg toilet bila kat tusyen . Hehe 
Ahad ni nak peluk cium seha :D

Friends forever , love chuuuu :*

No comments:

Post a Comment